کد خبر: ۱۹۶۵۸۱
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۸/۱۱

مصوبه جدید شورای عالی بورس: اسامی متخلفین حقوقی افشا خواهد شد

مصوبه جدید شورای عالی بورس: اسامی متخلفین حقوقی افشا خواهد شد

طبق مصوبه جدید شورای عالی بورس، اسامی شرکت ها و نهادهای مالی متخلف در بازار سهام توسط سازمان بورس افشا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق مصوبه جدید شورای عالی بورس، عملکرد اشخاص تحت نظارت سازمان بورس از حیث تخلفات افشا می‌شود.

بر اساس این گزارش، اشخاص شامل شرکت های بورسی و فرابورسی، نهادهای مالی و تمام افراد تحت نظارت سازمان بورس بوده که اگر تخلفاتی انجام دهند یا احکام کیفری در ارتباط با بازار سرمایه دریافت کنند، براساس بند چ ماده 36 احکام دائمی مقررات دولت، سازمان بورس مکلف است اسامی این اشخاص را افشا کند.

طبق این دستورالعمل افرادی که از این به بعد تخلفات انجام دهند و تحت نظارت سازمان بورس باشند در آینده نزدیک افشا می‌شوند. در این راستا سامانه‌ای مربوط به افشای تخلفات افراد تحت نظارت از سوی سازمان بورس اعلام و اسامی اشخاص متخلف حقیقی و حقوقی در ارتباط با جرایم بورسی افشا می‌‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مجمدرضا پدیدار | ساعت ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۸/۱۱
0
0
پاسخ
مدیر عامل شرکت گروه صنایع بهشر ایران (وصنا) اقای .... در تاریخ 1399/12/27 مبلغ 250 میلیارد تومان اختلاس کرد . اقدام حقوقی شرکت تا کنون به نتیجه نرسیده است . از انجاییکه هیچ اختلاسی بدون چراغ سبز و همکاری میسر نیست شرکت بویژه سهامدار عمده که مدیر عامل نماینده اش بود مقصر و بایستی ضرر و زیان سهامدارات حقیقی را جبران نمایند . ضرر من حدود 200 میلیون تومان میشود که به شرکت اعلام کردم ولی جوابی ندادند . همراه 9198358142
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ