کد خبر: ۱۹۶۸۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۸/۱۹

معاملات مشکوک یک بانک و پالایشی، قدیمی ترین شرکت، دو دارویی + ۱۰ نماد
در روز رشد ۶.۶ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک یک بانک و پالایشی، قدیمی ترین شرکت، دو دارویی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۶.۶ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، یک پالایشگاه، قدیمی ترین شرکت بورس، دو سهم دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام بر خلاف روزهای گذشته با روند منفی آغاز به کار کرد اما با بهبود نسبی تقاضا در نهایت، شاخص بورس با رشد 6613 واحدی و ورود در کانال یک میلیون و 414 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 6 و 7.3 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو ، ایران خودرو، شستا، پالایشگاه تهران به همراه سایپا با تقاضای 997، 737، 707 ، 683 و 666 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 10 تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شیمی دارویی داروپخش شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد 4.8 درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 6.9 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های داروسازی اسوه، بیمه اتکایی ایرانیان، تولید و توسعه سرب روی ایرانیان، نفت پارس (قدیمی ترین شرکت بورس)، سیمان بهبهان ، آهن و فولاد میلاد، بانک گردشگری، فن آوا، پالایشگاه تهران، دلیجان طلایی شکوه پارس، قند اصفهان، نفت پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه تجارت هیرمند و کارت اعتباری ایران کیش ، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک فرابورسی، یک پالایشگاه، قدیمی ترین شرکت بورس، دو سهم دارویی به همراه 10 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ