کد خبر: ۱۹۶۹۹۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۸/۲۴

افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی به‌پرداخت ملت از سود انباشته تصویب شد
با چهار هدف:

افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی به‌پرداخت ملت از سود انباشته تصویب شد

افزایش سرمایه ۱۶۷ درصدی به‌پرداخت ملت از سود انباشته با چهار هدف تصویب شد و سرمایه این شرکت به ۸۰۰ میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق‌العاده شرکت به‌پرداخت ملت دیروز با حضور 93.42 درصد از سهامداران برگزار و افزایش سرمایه 500 میلیارد تومانی از محل سود انباشته تصویب شد. به این ترتیب سرمایه این شرکت بورسی با 167 درصد افزایش از 300 به 800 میلیارد تومان رسید.

براساس این گزارش، شهریار خلیلی مدیرعامل" پرداخت" اعلام کرد: این افزایش سرمایه دارای چهار هدف افزایش تعداد دستگاه‌های پوز فروشگاهی با نصب 150 هزار پایانه جدید و نوسازی 100 هزار پایانه،افزایش توان مالی شرکت و دستیابی به جایگاه مناسب در مقایسه با شرکت‌ها و توسعه برنامه های عملیاتی شرکت، استفاده از معافیت مالیاتی بودجه سال جاری و افزایش کسب درآمد و توانایی انجام امور جاری است.

وی افزود: به پشتوانه برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها، طی ماه گذشته روند صعودی در افزایش سهم بازار رخ داد. هم‌اکنون نیز به لحاظ مبلغی با 20.5 درصد سهم بازار در جایگاه نخست قرار دارد. در  این میان سهم به‌پرداخت ملت از تعداد و مبلغ تراکنش‌های موبایلی 50 و 51 درصد بوده و در تعداد تراکنش‌های اینترنتی و درگاه‌های پرداخت نیز بیش از 21 درصد سهم بازار و از لحاظ مبلغ تراکنش‌ها نیز این سهم بیش از 33 درصد است و تا پایان سال با توافق مشتریان بزرگ، جهش بزرگی را در این زمینه رخ خواهد داد.

این مقام مسئول در زمینه سهم بازار شرکت از کارتخوان‌های فروشگاهی نیز توضیح داد: در این بازار کارتخوان های شرکت به پرداخت ملت ، سهم 18.5 درصدی از تعداد وسهم 18.26 درصدی از مبلغ را اختصاص داده و دستگاه‌های جدیدی را نیز برای تزریق به بازار در نظر گرفته شده که بیش از 60 درصد آن‌ها تحویل داده شده است .

خلیلی درباره شاخص های برتر شرکت به‌پرداخت ملت در مهر، گفت: علاوه بر کسب رتبه نخست سرانه تعداد تراکنش در بین شرکت های پرداخت با 684 تراکنش این شرکت دارای بیشترین مقدار شاخص اثربخشی کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی در بین رقبا ی اصلی است. از سوی دیگر بیشترین سهم از تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ با کسب سهم 30.57 درصد را دارد. همچنین دارای بیشترین سهم از مبلغ تراکنش‌های خرید با کسب سهم 20.47 درصد و مبلغ پرداخت قبض و شارژ با کسب سهم 15.22 درصد است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ