کد خبر: ۱۹۷۲۵۳
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۲

مدیرعامل سابق فرابورس به تامین سرمایه دماوند رفت
با تصمیم هیات مدیره:

مدیرعامل سابق فرابورس به تامین سرمایه دماوند رفت

در پی استعفای مدیرعامل تامین سرمایه دماوند و با تصمیم هیات مدیره، مدیرعامل سابق فرابورس به عنوان سکاندار جدید این شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پس از استعفای حجت اله انصاری با تصمیم هیات مدیره تامین سرمایه دماوند، میثم فدایی سکاندار این شرکت شد.

بر اساس این گزارش، فدایی پیش از این مدیرعامل فرابورس بود و مدیریت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس را در کارنامه سوایق کاری دارد.

تامین سرمایه دماوند به عنوان دهمین شرکت در این صنعت 9 فروردین سال 99 نزد مرجع ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران تاسیس شد. از 25 آذر سال 97 جمعا 140 میلیارد تومان بابت پذیره‌نویسی اولیه در حساب سپرده بانکی شرکت در شرف تاسیس واریز شد و به موجب اطلاعیه پذیره نویسی سهام در دست انتشار اول بهمن سال 98 توسط فرابورس ،سرمایه تامین شده توسط موسسین به 140 میلیارد تومان توسط بانک اعلام و تایید شد و الباقی سرمایه به میزان 30 درصد توسط سایر سهامداران تامین و به همان حساب بانکی در شرف تاسیس واریز شد.

ششم بهمن سال 98 با پایان پذیره نویسی جمع کل مبلغ سرمایه تامین شده در حساب بانکی در شرف تاسیس تامین شد. سرمایه شرکت در نهایت طی یک مرحله افزایش سرمایه به 700 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی رسید. نماد شرکت 27 تیر سال 99 در بازار پایه و از 15 شهریور در تابلو زرد مورد معامله قرار گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ