کد خبر: ۱۹۷۳۵۸
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۹/۵

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، یک پتروشیمی، سه انبوه ساز + ۱۰ نماد
در روز افت ۱.۹ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، یک پتروشیمی، سه انبوه ساز + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۹۷۹ واحدی شاخص، بانک پرحاشیه، یک پتروشیمی، قدیمی ترین شرکت بورس، ۳ انبوه ساز به همراه ۹ نماد دیگر،مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات اولین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل با رشد نمادهای خودرویی آغاز به کار کرد اما در نهایت، شاخص بورس با افت 1979 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 408 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 3.4 و 18.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو، سایپا، شستا، گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه بانک تجارت با تقاضای 887، 662 ، 412، 359 و 155 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 7 تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، سرمایه گذاری مسکن شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد 6.4 درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 99.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های بهمن لیزینگ، نفت پارس(قدیمی ترین شرکت بورس)، سرمایه گذاری مسکن الوند، داروسازی آوه سینا، پگاه آذربایجان ، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، سرمایه گذاری توسعه بهشهر، سخت آژند، بانک سرمایه، آبگینه، مهندسی  و ساختمان صنایع نفت، گسترش قطعه سازی کمند، قند شیروان قوچان و بجنورد و پتروشیمی گلستان، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور بانک پرحاشیه، یک پتروشیمی، قدیمی ترین شرکت بورس، سه انبوه ساز به همراه 9 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ