کد خبر: ۱۹۷۴۱۸
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۹/۷

ورود سامانه بارشی جدید از فردا و پیش بینی آسمان استان ها تا جمعه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید از فردا و پیش بینی آسمان استان ها تا جمعه

سازمان هواشناسی، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد را در چند استان پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب و غرب در فردا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز برای استان‌های ساحلی دریای خزر، بخش‌هایی از اردبیل، خراسان شمالی و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. این شرایط فردا برای غرب سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از اردبیل و آذربایجان شرقی پیش‌بینی شده است.

براساس این گزارش از اواخر وقت فردا سه‌شنبه هم سامانه بارشی جدیدی وارد می‌شود و چهارشنبه در استان‌های شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب، دامنه‌ و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز و قزوین و برخی مناطق مرکزی سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف می‌شود.همچنین با تقویت جریانات شمالی بر روی دریای خزر در گیلان و غرب مازندران، بارش باران و وزش باد روی می‌دهد.

این شرایط در پنجشنبه علاوه بر این مناطق در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و ارتفاعات و دامنه‌های البرز شرقی نیز پیش‌بینی شده است.

جمعه از شدت و گستره بارش‌ها کاسته می‌شود و در شمال غرب، شمال شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده روی می‌دهد.

با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا از بعدازظهر امروز تا ظهر چهارشنبه در شهرهای کرج، تهران، اراک و اصفهان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ