کد خبر: ۱۹۷۴۳۳
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۹/۷

قیمت امروز چند محصول پر فروش ایران خودرو و سایپا با گرانی دو سه میلیونی

قیمت امروز چند محصول پر فروش ایران خودرو و سایپا با گرانی دو سه میلیونی

آخرین قیمت چند محصول پر فروش ایران خودرو و سایپا نشان می دهد با وجود رکود بازار با گرانی دو سه میلیون تومانی همراه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصاد آنلاین، طی چند سال گذشته همواره قیمت محصولات ایران خودرو با شیب بیش‌تری نسبت به سایپا افزایشی بود اما در روزی که تقریبا هیچ محصول ایران خودرو ، افزایش قیمت نداشت محصولات سایپا روند افزایشی در پیش گرفت. حتی قیمت شاهین که کم‌ترین تغییر را تجربه می کند با افزایش ۳ میلیونی به ۳۷۸ میلیون تومان رسید.

براساس این گزارش پس از آنکه بازار خودرو طی تقریبا یک ماه گذشته با افزایش قیمت شدیدی روبرو شد و بسیاری از دستگاه ها، رکورد قیمتی را جابه‌جا کردند از هفته گذشته کمی از شدت افزایش قیمت ها کاسته شد.

قیمت محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ دو و ۵ پس از ثبت افزایش دو و سه میلیون تومانی در روز گذشته و قیمت ۳۳۱ و ۳۹۲ میلیون تومانی،تغییری نداشت. پژو پارس LX هم بدون تغییر بود و ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شد. رانا پانوراما که روز گذشته کاهش ۲ میلیون تومانی ثبت کرد و به ۳۸۳ میلیون تومان رسید، تغییری نداشت.

قیمت محصولات سایپا، تیبا صندوقدار و کوییک R با ثبت دو میلیون تومان افزایش به ۲۱۱ و ۲۳۰ میلیون تومان رسیدند و شاهین با ۳ میلیون افزایش به ۳۷۸ میلیون تومان رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ