کد خبر: ۱۹۷۴۵۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۸

حواشی استعفا و ابقا رئیس سازمان بورس ادامه دار شد/ پاسخ وزیر اقتصاد
خطاب به پورابراهیمی اعلام شد:

حواشی استعفا و ابقا رئیس سازمان بورس ادامه دار شد/ پاسخ وزیر اقتصاد

حاشیه های استعفا و ابقا رئیس سازمان بورس با پاسخ وزیر اقتصاد به گلایه رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به ادعای عضو شورای‌ عالی بورس ادامه دار شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حواشی استعفا و ابقا هفته پذشته مجید عشقی از ریاست سازمان بورس ادامه دار شد و محمدرضا پورابراهیمی در جلسه با وزیر اقتصاد و معاونان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با گلایه‌ در خصوص ادعای عضو شورای‌ عالی بورس مبنی بر فشار کمیسیون اقتصادی مجلس برای تغییر رییس سازمان بورس گفت: مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند و وزارت اقتصاد باید در این خصوص شفاف سازی کند.

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد نیز در پاسخ به این گلایه گفت: طبق قوانین مصوب مجلس، اعضای شورای عالی بورس که نمایندگانی از سه قوه دارند در ابراز نظر و اعلام رای مستقل هستند و تحت تاثیر هیچ فشاری نباید قرار گیرند، حتی وزیر اقتصاد.

وی افزود: رییس سازمان بورس استعفا داد که در جلسه شورای‌ عالی بورس مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه‌گیری شد. تحت تاثیر قرار گرفتن از سوی نمایندگان و اعضای کمیسیون اقتصادی صحت ندارد و اگر عضوی چنین موضعی گرفته حتماً باید نسبت به اظهارنظر پاسخگو باشد. دولت رئیسی تحت فشار کاری انجام نمی‌دهد، پس اصل بر روی تعامل مثبت و سازنده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ