کد خبر: ۱۹۷۵۹۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۹/۱۳

صد و نهمین کارگزاری به عضویت فرابورس درآمد/ پیش بینی زمان فعالیت رسمی

صد و نهمین کارگزاری به عضویت فرابورس درآمد/ پیش بینی زمان فعالیت رسمی

کارگزاری پویان با دریافت مجوز از سازمان بورس به عنوان صد و نهمین کارگزاری عضو فرابورس شد و قرار است ظرف ماه آینده، رسما" آغاز به فعالیت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری پویان که پس از 12 سال عدم صدور مجوز کارگزاری توسط سازمان بورس و بعد از رفع انحصار به‌ عنوان اولین شرکت مجوز گرفته بود، صد و نهمین کارگزار عضو فرابورس شد.

بر اساس این گزارش، محمدعلی شریفی‌نیا مدیرعامل کارگزاری پویان با اشاره به ثبت این کارگزاری در بیستم اسفند سال گذشته گفت: اخذ مجوزهای گوناگون از سازمان بورس در حال طی مراحل است. بیشترین موضوع زمان‌گیر در جریان اخذ مجوزها، بحث انفورماتیک بود.

وی افزود: در این حوزه پیوست جدیدی به‌تازگی افزوده‌ شده که طی این فرایند قرار شد هم در سازمان بورس و هم شرکت‌های انفورماتیک الزاماتی را جایگزین کنند. مجوز فعالیت 18 مهر به دنبال آماده شدن همه زیرساخت‌ها دریافت شد. از آن زمان تا کنون کارهای اداری برای عضویت در بورس‌ها پیگیری شده و در اولین قدم عضویت در بورس کالا انجام شد.

شریفی‌نیا ادامه داد: بورس تهران هم مجوز فعالیت را به کارگزاری پویان ارائه کرده و عضویت در فرابورس هم نهایی شده و طی روزهای آتی عضویت در بورس انرژی هم انجلم خواهد شد. با دریافت مجوزهای لازم درباره بحث‌های مخابراتی، پیش‌بینی می‌شود ظرف ماه آینده فعالیت رسمی این کارگزاری آغاز شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ