کد خبر: ۱۹۸۵۵۳
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

قیمت خودرو در بازار سلیقه ای است / دو راهکار برای ثبات نرخ ها
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران:

قیمت خودرو در بازار سلیقه ای است / دو راهکار برای ثبات نرخ ها

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌ داران خودروی تهران با اشاره به سلیقه ای شدن نرخ ها و عدم اثر واردات چند دستگاهی ، دو راهکار برای بازگشت آرامش به قیمت‌ها ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسد کرمی با اشاره به عدم اثر واردات محدود و قیمت گذاری در بورس کالا برای چند دستگاه خودرو بر آشفتگی بازار خودرو گفت: قیمت‌ها در بازار خودرو سلیقه‌ای شده و مشتریان همچنان به دنبال تثبیت نرخ ها هستند در حالی که با کاهش عرضه خودرو به بازار، انتظار افت و حتی تثبیت قیمت محصولات بی فایده است.

وی افزود: وعده واردات خودرو هر روز به دلایل مختلف به تعویق افتاد و عده‌ای که به دنبال کسب سود از این جریان سازی بودند در بازار خودرو چنان تنش قیمتی به بهانه عدم واردات خودرو ایجاد کردند که خودرو‌های تولید داخل هم تحت تأثیر قرار داده و رشد عجیب قیمتی را در پیش گرفته است.

کرمی ادامه داد: واردات چند دستگاه خودرو نمی‌تواند بر قیمت بازار اثرگذار باشد و فقط بهانه‌ای برای واردات محدود و انحصاری است. اگر دولت قصد بازگشت آرامش به قیمت‌ها را دارد در مرحله نخست باید تولید و عرضه خودرو را افزایش دهد و در مرحله بعد باید انحصار در واردات خودرو حذف و آزادسازی واقعی به واردات خودرو برگردد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ