کد خبر: ۲۰۰۰۲۸
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳

تمام بانک‌ها، سازمان ها و ادارات فردا تعطیل شدند/ احتمال تعطیلی بورس

تمام بانک‌ها، سازمان ها و ادارات فردا تعطیل شدند/ احتمال تعطیلی بورس

تعطیلی استان تهران برای فردا شنبه قطعی شد و تمام ادارات و سازمان ها و بانک‌های پایتخت، غیر فعال خواهند بود و بازارسرمایه نیز به احتمال تعطیل بوده اما تا ساعتی دیگر مشخص می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قدرت الله شفیق معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری تهران، گفت: به دلیل برودت هوا و پیشنهاد قرارگاه مدیریت جهادی با هدف مدیریت مصرف گاز، تمام ادارات و سازمان ها و بانک‌ها، مدارس و دانشگاه ها و مراکز آموزشی استان فردا شنبه تعطیل شدند. مدارس نیز به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: ساعت کاری شعب منتخب بانک ها هم 9 تا 13 خواهد بود و امتحانات نهایی دانش آموزان و دانشجویان در موعد مقرر و برگزار می شوند. تمام دستگاه ها از لحظه دریافت این خبر موظفند وسایل گرمایشی را خاموش کنند.

براساس این گزارش، تکلیف فعالیت یا تعطیلی بورس درحالی هنوز مشخص نشده که با توجه به تعطیلی بانک های تهران و چند استان دیگر، احتمالا" بورس های اوراق، فرابورس، کالا و انرژی هم تعطیل باشند اما تا لحظه تنظیم این خبر، موضوع نهایی نشده است.

در این میان هادی سلیمی زاده مدیر روابط عمومی سازمان بورس به بورس پرس، گفت : رایزنی ها برای تعطیلی بازار سرمایه با معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بوده و با توجه به گستردگی این تصمیم تا ساعتی دیگر این موضوع، قطعی و مشخص و اعلام می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ