کد خبر: ۲۰۰۰۹۲
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

همه بخش های بازار سرمایه هم امروز یکشنبه مشمول تعطیلی شدند

همه بخش های بازار سرمایه هم امروز یکشنبه مشمول تعطیلی شدند

همه بخش های بازار سرمایه و هر چهار بورس اوراق بهادار تهران ، فرابورس ، بورس کالا و بورس انرژی هم برای امروز یکشنبه مشمول تعطیلی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پیگیری های مجید عشقی رئیس سازمان بورس از استاندار تهران و دیگر تصمیم گیران، مشخص و مقرر شد همه بخش های بازار سرمایه و هر چهار بورس اوراق بهادار تهران ، فرابورس ، بورس کالا و بورس انرژی هم امروز مشمول تعطیلی باشند.

براساس این گزار در گذشته تصمیم به تعطیلی بازار سرمایه در روزهای سرد و گرم، آلوده و...، خواسته اکثر فعالان بازار بوده اما به ندرت با این خواسته موافقت می شد ولی این بار به دلیل تشدید سرما و چالش تامین گاز، مقرر شد بورس هم در زمره گروه های مشمول تعطیل باشد!

این درحالی است که اشتباه در اطلاع رسانی دقیق استانداری تهران و تاکید مبهم وزارت کشور مبنی بر تعطیلی بخش دولتی و خصوصی تهران ، منجر بروز ابهاماتی برای فعالان بازار سرمایه شده بود و بسیاری از جمله کارگزاران، کارکنان ارکان، سهامداران، مدیران و مسئولان نمی دانستند آیا این تعطیلی شامل حال بازار سرمایه است یا خیر؟

با این همه تعطیلی امروز یکشنبه، مشمول حال بازار سرمایه هم شد تا اکثر سهامداران و مدیران و مسئولان بورس هم از معدود دفعات، احساس خوشایندی داشته باشند!!!

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ