کد خبر: ۲۰۱۴۷۷
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۵

عرضه خودرو در بورس تا اتخاذ تصمیم از سوی شورای رقابت ادامه دارد
طبق تصمیمات شورای عالی بورس:

عرضه خودرو در بورس تا اتخاذ تصمیم از سوی شورای رقابت ادامه دارد

با برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس ، مقرر شد عرضه خودرو در بورس کالا تا زمان اتخاذ تصمیم از سوی شورای رقابت ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه فوق العاده شورای عالی بورس، بعداز ظهر سه شنبه برگزار و با ارائه آماری از دستاوردهای عرضه خودرو در بورس کالا در این خصوص بحث و تبادل نظر و مفاد نامه ارسالی از سوی رئیس شورای رقابت به سازمان بورس بررسی شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شد عرضه خودرو در بورس کالا منطبق با مصوبه قبلی شورای عالی بورس تا زمان اتخاذ تصمیم از سوی شورای رقابت ادامه پیدا می کند.

همچنین با تشکیل کارگروه مشترک میان سازمان بورس، وزارت صنعت و اتاق تعاون، دلایل قانونی این تصمیم و تبعات هرگونه تغییر آن به اطلاع شورای رقابت جهت شفافیت در تصمیم گیری های آینده خواهد رسید و در نهایت بصورت موازی استفساریه ای از معاونت حقوقی ریاست جمهوری و مجلس اخذ خواهد شد.

وزارت صنعت نیز مکلف است برنامه زمانی منظم عرضه خودرو های تولیدی مجاز را اعلام و همه خودرو های تولیدی پس از کسر طرح نوسازی خودروهای فرسوده و طرح جوانی جمعیت را در بورس کالا عرضه کند.

طبق رایزنی هایی که با برخی اعضای شورای رقابت صورت گرفته، اکثر اعضا پذیرفتند قیمت های پایه اعلامی خودرو ها، صحیح نیست و باعث زیان به تولید کننده شده و حتما نیاز به بازنگری جدی دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ