کد خبر: ۲۰۲۱۱۲
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

دو روش قرعه‌کشی و عرضه خودرو در بورس اشتباه است + پیشنهاد
نماینده مجلس:

دو روش قرعه‌کشی و عرضه خودرو در بورس اشتباه است + پیشنهاد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دو روش قرعه‌کشی و عرضه خودرو در بورس را اشتباه دانست و پیشنهاد داد: شرایطی برای افراد بالای ۱۸ سال فراهم شود تا بتوانند هر ۱۰ سال یک خودرو وارد کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف اله سیاه کلی درباره شروط جدید خودروسازان مبنی بر واریز بخشی از قیمت خودرو برای ثبت‌نام در طرح‌های قرعه‌ کشی به خانه ملت گفت: میزان عرضه و تقاضا خودرو با یکدیگر همخوانی ندارد و تیراژ تولید کمتر از تقاضا، بازار را به سمت ناترازی می‌برد.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود که هر فرد بالای 18 سال، بتواند هر 10 سال یک خودرو نو یا دست دوم کمتر از 5 سال کارکرد وارد کند تا با این روش بازار خودرو ظرف 6 ماه ساماندهی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: هر دو روش قرعه‌کشی و عرضه خودرو در بورس اشتباه است. زیرا باید به جای نحوه به میزان عرضه توجه شود. مسئولان ادعا می‌کنند با شرایط جدید در تلاش‌ برای کاهش نقش سوداگران در بازار خودرو هستند. در صورتی که تعیین مبلغی پول به عنوان ودیعه برای حضور در قرعه کشی مصیبت جدیدی برای مردم ایجاد می‌کند.

به گفته سیاه کلی، باید پذیرفت همان‌گونه که برنج، گوشت، تخم مرغ، سایر موادغذایی و.. در بازار با کمبود روبرو و وارد می شود برای خودرو نیز از این نسخه استفاده شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ