کد خبر: ۲۰۵۰۲۱
۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

امید وزیر اقتصاد به بازگشت اطمینان به بورس و غلبه بر بی‌ثباتی ارزی

امید وزیر اقتصاد به بازگشت اطمینان به بورس و غلبه بر بی‌ثباتی ارزی

وزیر اقتصاد با وعده غلبه به بی‌ثباتی ارزی در سال آینده، اظهار امیدواری کرد با قطعی شدن نرخ‌ های مورد ابهام در بودجه ۱۴۰۲، اطمینان به بازار سرمایه بازگردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی‌‌ در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان هرمزگان گفت: با توجه به مسائل شش ماه گذشته، پایان سال با اتفاقات ناگواری برای مردم و فعالین اقتصادی از جمله تلاطم نرخ ارز و افزایش تورم‌ مواجه شد که رسیدن به اهداف را دشوار کرد.

وی افزود: این مشکلات در حوزه اقتصاد با یک دست حل نمی‌شود و نیاز به مهم‌ترین بازیگران اقتصاد است. با یک الگو نمی توان کل فعالیت های اقتصادی را مدیریت کرد. سال آینده به بی‌ثباتی ارزی غلبه خواهیم کرد. هرچند این موضوع با شرایط تحریم های خارجی  و هجمه‌های دشمن، دشوار است.

خاندوزی درباره رکود بورس توضیح داد: مسائل بازار سرمایه به جهت اینکه تحلیل های داخلی و خارجی متعددی دارد، متفاوت است. در دو ماه گذشته فرآیند و مسیر افزایشی در مورد اکثر سهم ها وجود دارد. با توجه به بررسی بودجه سال 1402 نگرانی ها و تردیدهایی وجود داشت که امید است با قطعی شدن نرخ‌ های سال آینده، اطمینان به بازار سرمایه بازگردد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ