کد خبر: ۲۰۵۱۶۷
۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

پیش بینی آب و هوای چند روزه و بارانی در ۲۶ استان و کاهش دما
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی آب و هوای چند روزه و بارانی در ۲۶ استان و کاهش دما

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار برای ۲۶ استان از بارش‌های شدید در برخی استان‌ها از جمله تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، شرق و استان کرمان بارش باران گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و رعد و برق و در سواحل دریای خزر وزش باد شمالی و کاهش نسبی دما همراه بار ابرناکی، بارش باران و در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف پیش‌بینی می شود.

براساس این گزارش، فردا در مناطقی از یزد، کرمان،‌ سیستان و بلوچستان و سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد و با ورود سامانه جدید، بارش‌ها به‌تدریج در نوار غربی آغاز می‌شود. بارش ها در نیمه شمالی خوزستان، ایلام و جنوب لرستان شدید است.

پنجشنبه گستره فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و شمال خوزستان است و در قزوین و تهران بارش‌ها شدت دارد و در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و در سواحل دریای خزر رگبار باران و وزش باد شدید موقتی روی می‌دهد.

جمعه در شمال آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی،‌شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی و در مناطق مرزی واقع در نوار شرقی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. شنبه نیز در ارتفاعات شرقی البرز، ارتفاعات کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و وزش باد انتظار می‌رود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل دما ۸ تا ۱۰ درجه‌ کاهش می‌یابد و ماندگاری هوای خنک تا پنجشنبه ادامه دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ