کد خبر: ۲۰۶۱۷۲
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

برنامه های
مدیرعامل اعلام کرد:

برنامه های " تمدن" با راهبرد برند ملی در سطح استانداردهای جهانی

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن حفظ و ارتقاء جایگاه برتر در صنعت تأمین سرمایه و تبدیل ‌به برند ملی در سطح استانداردهای بین المللی را از راهبردهای استراتژیک شرکت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهنام محسنی‌ به مناسبت یازدهمین سالروز تاسیس شرکت گفت‌: در طول 11 سال فعالیت شرکت بهترین متخصصین و کارشناسان بازار سرمایه، خانواده بزرگ تامین سرمایه تمدن را همراهی کردند و با همراهی چنین متخصصینی در سالی که گذشت در راستای تفکر نوآورانه و ارائه خدمات مبتکرانه، تأمین سرمایه تمدن به عنوان اولین تأمین سرمایه دانش‌بنیان معرفی شد و به بالاترین مقدار سود خالص و بیشترین حجم انتشار اوراق بهادار از ابتدای تأسیس تاکنون دست یافت.

وی افزود‌: ایجاد هم‌افزایی در میان بازار پول و سرمایه از طریق انتشار اوراق سلف سکه، گامی مستحکم در جهت تحقق رسالت و حفظ روند موفقیت شرکت بود که با هدف کمک به نظام اقتصادی صورت پذیرفت. کسب مقام نخست مشاور پذیرش شرکت‌ها در فرابورس از دیگر دستاوردها در سال جاری است. کسب جایگاه پنجم گروه واسطه‌گری‌های مالی از لحاظ شاخص فروش در میان 500 شرکت برتر، نشانگر نقش بسزای این شرکت در تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی، خدماتی، صنعتی و دانش‌بنیان است.

محسنی ادامه داد: درخواست تأسیس صندوق طلا، صندوق املاک و مستغلات، صندوق ارزی و همچنین صندوق نیکوکاری به جهت ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در دستور کار قرار گرفت. حفظ و ارتقاء جایگاه برتر در صنعت تأمین سرمایه و تبدیل ‌شدن به برند ملی در ارائه محصولات و خدمات در سطح استانداردهای بین المللی، ابداع و ارائه الگوهای فناورانه بین‌المللی و ایفای نقش متمایز در زنجیره عملیاتی بازار سرمایه از دیگر برنامه‌ها است. با شراکت راهبردی شرکت‌‌های پیشرو در بازار سرمایه باید نقش مؤثری در راستای رشد تولید ملی از طریق هدایت جریان سرمایه در بازار داخلی و بین ‌المللی داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ