کد خبر: ۲۰۸۲۱۱
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

محدودیت‌های ترافیکی نوروز از دیروز اعمال و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد+ جزییات

محدودیت‌های ترافیکی نوروز از دیروز اعمال و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد+ جزییات

محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز از دیروز توسط مرکز مدیریت راه‌های ایران اعمال شده و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرکز مدیریت راه‌های ایران اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت تردد و اقدامات کنترل ترافیک تعطیلات نوروز و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از دیروز تا پایان سه شنبه 15 فروردین به شرح ذیل اجرا خواهد شد.

الف) ‌محدودیت‌های کلی

1- عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها ، محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

2- در همه محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود. همچنین عبور و مرور انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، کودهای شیمیایی، ضد عفونی کننده و کالاهای اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه‌های روغنی و غیره) یا دارای مجوز از پلیس راهور فراجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

3- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در تاریخ سیزدهم فروردین‌ 1402 در همه محورهای برون شهری ممنوع است.

جزئیات محدودیت‌های جاده‌ای

در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 سه شه شنبه تا دوشنبه آینده و تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای 2، 3، 4، 11، 12، 13 و 14 از ساعت 02 بامداد روز بعد از کرج میدان امیرکبیر و ابتدای آزاد راه تهران-شمال (انتهای بزرگراه آزادگان) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روزهای اعلامی تا ساعت 02 بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 06 دیروز سه‌شنبه تا ساعت 02 بامداد شنبه 5 فروردین و از ساعت 06 پنجشنبه 10 فروردین تا ساعت 02 بامداد سه شنبه 15 فروردین از رودهن به آمل و برعکس ممنوع است.

تردد انوع تریلرها از ساعت 12 تا 42 چهارشنبه 24 اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انوع تریلرها از ساعت 06 تا ساعت 24 فردا الی دوشنبه آینده از مسیر جنوب به شمال محور تهران- فیروزکوه- قائم شهر و برعکس ممنوع است.

در محورهای آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و برعکس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 07 تا 22 روزهای شنبه تا دوشنبه آینده و از ساعت 07 تا 22 روزهای 3، 4، 11، 12 فروردین ممنوع است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ