کد خبر: ۲۰۸۳۴۹
۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱/۵

ورود سامانه بارشی جدید از فردا و باران و برف در ۱۱ استان + کاهش دما
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید از فردا و باران و برف در ۱۱ استان + کاهش دما

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید از فردا و هشدار سطح نارنجی برای ۱۱ استان، وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را تا آخر هفته پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بعدازظهر امروز ارتفاعات زاگرس مرکزی، البرز و شمال غرب با افزایش ابر و رگبار پراکنده مواجه خواهند شد و فردا هم سامانه بارشی از جنوب غرب و غرب وارد ایران شده و در جنوب غرب،‌ غرب، جنوب،‌ شمال غرب،‌ مرکز و به‌ تدریج در ارتفاعات و دامنه‌های البرز و استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران باعث بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

براساس این گزارش، شدت بارش‌ها برای استان های ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری است و دمای هوا طی فردا و دوشنبه و سه شنبه در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، مرکز و جنوب کاهش می‌یابد.

دوشنبه هم سامانه بارشی به جز جنوب شرق در کل ایران فعال بوده و سه‌شنبه در نیمه شرقی، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب، بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

چهارشنبه، با‌رش‌ها در نیمه شرقی ادامه دارد و از اواخر وقت سامانه بارشی خارج می‌شود و دمای هوای سواحل دریای خزر 6 تا 8 درجه‌ افزایش خواهد یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ