1. سایر حوزه ها
شنبه, ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ ۱۶:۳۳
زمان مطالعه: 1 دقیقه
کد خبر: 208514
بخشنامه افزایش 27درصدی دستمزد 1402 کارگران ابلاغ شد

بخشنامه افزایش 27درصدی دستمزد 1402 کارگران ابلاغ شد

بخشنامه اجرای مصوبه افزایش ۲۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۲ کارگران از سوی وزارت کار ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه شورای‌ عالی کار با حضور شرکای اجتماعی بعد از هشت ساعت مذاکره در 29 اسفند به نتیجه رسید و حداقل حقوق کارگران با 27 درصد افزایش تعیین شد و پایه حقوق کارگران از 4.1 به 5.3 میلیون تومان رسید و با محاسبه مبلغ حق مسکن، بن خواربار و حق اولاد به 8 میلیون تومان افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، بخشنامه به امضای وزیر کار و دستورالعمل‌های تبعی آن به امضای مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار جهت اجرا ابلاغ شد. مبلغ بن خواربار کارگران و حق مسکن نیز 1.1 میلیون تومان و 900 هزار تومان، میزان افزایش برای کارگران سایر سطوح مزدی نیز 21 درصد به‌اضافه‌ مبلغ 8.3 هزار تومان به طور روزانه و پایه سنوات 210هزار تومان تعیین شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید