کد خبر: ۲۰۸۹۳۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱/۲۸

ادعای خاندوزی درباره عرضه خودرو در بورس تکذیب شد/ تصمیم فقط با شورای رقابت

ادعای خاندوزی درباره عرضه خودرو در بورس تکذیب شد/ تصمیم فقط با شورای رقابت

شورای رقابت، ادعای وزیر اقتصاد مبنی بر منتفی نبودن عرضه خودرو در بورس کالا را تکذیب و اعلام کرد: هیچ مقام و هیچ فردی دیگری نمی‌تواند درباره بازار خودرو تصمیم بگیرد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل شجاعی سخنگوی شورای رقابت درباره موضع دیروز احسان خاندوزی مبنی بر منتفی نبودن عرضه خودرو در بورس کالا به ایلنا، گفت: آقایان صرفا  اظهار نظر شخصی کرده اند که مشکلی نیست اما سیاست شورای رقابت، عرضه خودرو در بورس کالا نیست. بنابراین عرضه خودرو در بورس کالا با اعلام نامه رسمی به بورس کالا ، متوقف شد که رویداد پنهانی هم نبود.

وی ادامه داد: سیاست‌گذاری در خصوص بازار خودرو و تمام جزییات مربوط به عرضه در بورس و واردات بر عهده شورای رقابت است و هیچ مقام و هیچ فردی دیگری نمی‌تواند درباره بازار خودرو تصمیم بگیرد. علت اصرار افراد برای عرضه خودرو در بورس کالا هم باید از آنها پرسید و اینکه با چه مجوزی خودرو را در بورس عرضه کردند. باید در این باره از شورای رقابت کسب تکلیف می‌کردند که از همان ابتدا منفی و چنین مجوزی هم نداده بود.

شجاعی مدعی شد مسئولان عرضه خودرو در بورس کالا براساس منافع و دلایل دیگری تصمیم گرفتند و صلاحدید این افراد مورد قبول شورای رقابت واقع نشد. بنابراین با وجود اظهارات اخیر هم به هیچ وجه خودرو در بورس کالا عرضه نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ