کد خبر: ۲۰۹۰۶۱
۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱/۳۱

وعده عامل شرکت تولیدکننده خودروهای چینی به بازگشت آرامش

وعده عامل شرکت تولیدکننده خودروهای چینی به بازگشت آرامش

مدیرعامل کرمان موتور، وعده داد با آغاز واگذاری خودرو در سامانه یکپارچه با قیمت سال گذشته، آرامش به بازار باز می گردد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سامان فیروزی با اشاره به شروع عرضه محصولات کرمان موتور به پذیرفته شدگان سامانه یکپارچه با قیمت بهمن گفت: عرضه خودرو با کاهش التهابات بازار و متوقف کردن روند صعودی قیمت ها، شرکت های عرضه کننده را آماج جوسازی و دروغ پراکنی افرادی قرار داده که بازگشت آرامش به بازار، منافع آنها را به خطر می اندازد.

وی افزود: در هیاهوی علیه شرکت کرمان موتور، نقش آفرینی پنهانی دلالان نگران از کاهش قیمت ها در بازار مشاهده شده و در راستای سیاست تنظیم بازار وزارت صنعت از هیچ تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو، دریغ نخواهد شد و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد یافت.

فیروزی ادامه داد: بخش قابل توجهی از التهابات فعلی در بازار خودرو ناشی از توقف عرضه محصولات است که با شروع عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در هفته جاری به تدریج تعادل به بازار بازخواهد گشت و با کاهش فاصله میان ادوار ثبت نام در سامانه یکپارچه، عرضه خودرو در بازار تقویت خواهد شد. همچنین شرایط به گونه ای رقم خواهد خورد که مصرف کننده واقعی که قصد تهیه خودرو به منظور استفاده و نه سودجویی را دارد بتواند به ساده ترین روش و کوتاه ترین زمان ممکن، خودرو مدنظر را مستقیم از شرکت خودروساز خریداری کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ