کد خبر: ۲۰۹۲۱۵
۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۲/۹

۶ طرح برای تحریم‌های ایران و جلوگیری از امکان تعلیق محدودیت ها
جمهوری‌خواهان مجلس آمریکا ارایه کردند:

۶ طرح برای تحریم‌های ایران و جلوگیری از امکان تعلیق محدودیت ها

جمهوری‌خواهان مجلس آمریکا ۶ طرح برای گسترش تحریم‌های ایران و جلوگیری از توانایی کاخ سفید برای تعلیق محدودیت ها ارایه کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از وبگاه واشنگتن‌فری‌بیکن، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا ۶ طرح برای گسترش تحریم‌های ایران و جلوگیری از توانایی کاخ سفید برای تعلیق تحریم‌ها دارند که بخش‌های نظامی، سران حکومتی و بخش مالی ایران را هدف قرار خواهد داد.

براساس این گزارش، کوین هرن رئیس کمیته مطالعاتی جمهوری‌خواهان، گفت: هدف از این ۶ طرح، هشدار به کاخ سفید مبنی بر عدم فراموشی جمهوری‌ خواهان از تلاش‌های دولت بایدن برای ورود مجدد به توافق با ایران است. جمهوری‌خواهان در تلاشند این طرح‌ها را به قانون اختیارات دفاع ملی یا همان لایحه بودجه دفاعی آمریکا اضافه کنند. 

این طرح‌ شامل تایید هر توافق با ایران به شرط تصویب کنگره و توسعه تحریم‌ها علیه سپاه، شرکت‌ها و گروه‌های مرتبط با سپاه، جلوگیری از هر اقدام دولت برای رفع تحریم‌های مرتبط با تروریستی، رفع تحریم‌ هواپیمایی ماهان، جلوگیری از دسترسی نهادهای مرتبط با سپاه به نهادهای مالی بین‌المللی و عدم ارتباط بخش بانکی ایران با نهادهای مالی جهان و تحریم سران حکومت ایران و دیگر افراد دخیل در بخش‌های امنیتی ایران است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ