کد خبر: ۲۰۹۴۸۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۲/۱۹

رفع بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان

رفع بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان

رئیس اتاق مشترک عمان و ایران گفت: بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان حل و توافق شد بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فیصل عبداله در همایش تجاری ایران و عمان که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش و دیدارها در راستای فراهم سازی توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری میان دو کشور، است و تلاش می‌شود تا روابط تجاری ایران و عمان توسعه یابد.

وی افزود: روابط دو کشور بسیار عمیق بوده و فرصت‌های سرمایه گذاری زیادی برای هر دو فراهم است. باید تمرکز و توجه زیادی به افزایش حجم سرمایه گذاری داشته و با توجه به توان و ظرفیت موجود، پروژه‌های مشترک زیادی را آغاز کرد.

محمد عبدالحسین باقر رئیس اتاق مشترک عمان و ایران نیز گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی نشان دهنده رشد فزاینده روابط اقتصادی بوده و تلاش می‌شود تا همکاری‌های اقتصادی و مالی دو کشور افزایش یابد.

وی افزود: بخش تبادلات بازرگانی دارای سختی‌ها و چالش‌های زیادی بوده که بخشی مربوط به حساب‌های بانکی است که البته بخشی از این مشکلات حل شده و توافق شده تا بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز حل شود. همچنین توافق شده تا برنامه الکترونیکی بین اتاق بازرگانی دو ایجاد شود تا تعاملات بیشتری با شرکت‌های ایرانی داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ