کد خبر: ۲۰۹۵۸۶
۱۰:۲ - ۱۴۰۲/۲/۲۳

نفتکش پی یوریتی بعد از ۵ سال تصرف غیرقانونی به ایران بازگشت

نفتکش پی یوریتی بعد از ۵ سال تصرف غیرقانونی به ایران بازگشت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نفتکش پی یوریتی پس از ۵ سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به ایران بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی قهرمانی با اشاره به اینکه نفتکش پی یوریتی از سال ۹۷ با جعل اسناد از سوی برخی افراد در داخل به صورت غیرقانونی به یک فرد بیگانه اجاره داده شده و مالکین ایرانی آن از منافع این نفتکش محروم بودند، گفت: با توجه به شکایت شرکت ایرانی مالک این کشتی مبنی بر اینکه یک شرکت خارجی برای اجاره نفتکش با این شرکت ایرانی قراردادی منعقد و پس از تحویل نفتکش، ارتباط را با مالکین آن قطع کرده، پیگیری‌ های دستگاه قضایی در این خصوص آغاز شد.

وی افزود: در نتیجه بررسی نهاد‌های امنیتی گزارشاتی واصل شد که این شرکت خارجی با نفتکش پی یوریتی اقدام به قاچاق سوخت می‌کند و دادستان بندرعباس ۱۸ بهمن سال ۱۴۰۰ دستور توقیف نفتکش را صادر کرد.

قهرمانی توضیح داد: در راستای اجرای دستور قضایی با پیگیری رئیس حوزه قضایی پارسیان، نیروی دریایی سپاه با همکاری سربازان گمنام امام زمان نسبت به شناسایی نفتکش و اجرای عملیات توقیف آن در آب‌های خلیج فارس اقدام کردند و در نهایت  کشتی پی یوریتی در آب‌های خلیج فارس و در نزدیکی سواحل پارسیان شناسایی و توقیف شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ