کد خبر: ۲۰۹۶۸۱
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۲/۲۶

جلسه محرمانه دولت بایدن با سنای آمریکا درباره تهدیدات کلی ایران

جلسه محرمانه دولت بایدن با سنای آمریکا درباره تهدیدات کلی ایران

جلسه محرمانه درباره تهدیدات کلی ایران علیه آمریکا و شرکای منطقه‌ ای و حمایت تهران از تروریسم در کنگره با حضور نمایندگان ارشد دولت جو بایدن در کنگره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پولتیکو، هفت تن از کارکنان کنگره و مقام‌های آمریکایی اعلام کردند: یک جلسه محرمانه درباره مسائلی از قبیل تهدیدات کلی ایران علیه آمریکا و شرکای منطقه‌ ای بطور خاص اسرائیل و حمایت تهران از تروریسم در کنگره با حضور وندی شرمن قائم مقام وزارت خارجه آمریکا، مورگان مویر نائب رئیس سازمان اطلاعات ملی، برایان نیلسون معاون وزیر خزانه داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی، استفان کهلر رئیس بخش استراتژی، سیاستگذاری و برنامه‌های ستاد مشترک نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مقام‌های ارشد دولت جو بایدن قرار است روز سه شنبه ساعت ۱۶ به وقت محلی واشنگتن در جلسه محرمانه در کنگره حاضر شده و سناتورهای آمریکایی را در جریان آخرین خبرها درباره ایران قرار و به سوالات آنها پاسخ دهند.

رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به دلیل مرخصی در این جلسه غایب خواهد بود اما آبرام پالی معاون وی در کنار وندی شرمن در جلسه حضور می‌یابد.

میچ مک کانل رهبر اقلیت سناتورهای جمهوری‌خواه آمریکایی چند ماه قبل از دولت جو بایدن خواسته بود یک جلسه توجیهی برای سناتورها با موضوع ایران برگزار کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ