کد خبر: ۲۰۹۷۰۰
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۲/۲۷

احتمال از سرگیری روند مذاکرات احیای برجام با پیام های آمریکا و اروپا

احتمال از سرگیری روند مذاکرات احیای برجام با پیام های آمریکا و اروپا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: با توجه به پیام‌هایی از سوی آمریکا و اروپا، احتمالا به زودی روند مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهریار حیدری در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مقامات آمریکا مبنی بر اینکه واشنگتن به اسرائیل اجازه آزادی عمل علیه تهدید هسته‌ای ایران را می‌دهد به مهر گفت: غربی‌ها همواره با تهدید ایران به دنبال ایجاد جنگ روانی هستند و در طول ۴۴ سال گذشته همیشه مقامات آمریکا، برخی از دولت‌های غربی و اسرائیل از ابزار جنگ روانی علیه ایران استفاده کردند.

وی افزود: ایران جایگاهی بسیار مؤثر در نظام بین‌المللی و تحولات جهانی دارد و علاوه بر این با توجه به تحولات جدیدی که در منطقه و روابط میان ایران و عربستان، ایران و بحرین، عربستان با یمن و سوریه شکل گرفته، جایگاه غربی‌ها در منطقه متزلزل شده و برنامه‌های آنان هم برای پیگیری پروژه ایران هراسی با شکست جدی مواجه شد.

حیدری ادامه داد: آمریکا به دنبال آن است بیشترین امتیاز را از برجام بگیرد و برجام به نتیجه برسد اما به ضرر ایران باشد. با توجه به مجموعه پیام‌هایی که از سوی آمریکا و اروپا به ایران رسیده، احتمالاً به زودی مذاکرات احیای برجام از سر گرفته می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ