کد خبر: ۲۰۹۷۵۳
۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۲/۳۰

تشدید دو روزه فعالیت سامانه بارشی در ۲۲ استان همراه با کاهش دما
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تشدید دو روزه فعالیت سامانه بارشی در ۲۲ استان همراه با کاهش دما

سازمان هواشناسی تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۲۲ استان همراه با کاهش دما و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی را برای امروز و فردا پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش‌ها امروز در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، قزوین، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و ارتفاعات البرز و تهران تشدید می‌شود.

بر اساس این گزارش، فردا نیز بارش‌ها در آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، البرز، قزوین، سمنان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، هرمزگان، مرکزی، قم و ارتفاعات گیلان و مازندران تداوم دارد. به دلیل تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی برای کشاورزان این مناطق هشدار رنگ زرد اعلام میشود.

در هشدار سطح نارنجی به مخاطرات سامانه بارشی از قبیل لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، رخداد تگرگ و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اطلاع رسانی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ