کد خبر: ۲۰۹۸۰۳
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۲/۳۱

تداوم بلاتکلیفی خودروسازان به دلیل عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت
معاون سازمان حمایت اعلام کرد:

تداوم بلاتکلیفی خودروسازان به دلیل عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت

معاون سازمان حمایت از تداوم بلاتکلیفی خودروسازان در قیمت گذای محصولات و به دلیل عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داوود موسوی درباره فروش خارج از ضابطه محصولات کرمان موتور، گفت: ملاک عمل خودروسازان باید مصوبه شورای رقابت باشد و در حالی معاون سازمان حمایت از عدم ابلاغ مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروهای مونتاژی خبر داده که بیش از دو هفته از تصویب قیمت ها در شورای رقابت می گذرد و دلیل تعلل وزارت صنعت در ابلاغ این قیمت‌ها مشخص نیست.

وی افزود: تاخیر در ابلاغ قیمت های مصوب شورای رقابت، موجب سوء استفاده برخی خودروسازان خودروهای مونتاژی شده به گونه ای که در ارسال دعوت نامه ها، قیمت های بسیاری به خریداران اعلام شده و خریداران هم در بلاتکلیفی به سر می برند.

موسوی ادامه داد: به دلیل وجود ابهام هیچ محاسبه‌ای در خصوص خودرو‌های تجاری نیست. براساس مصوبات، متولی سیاست گذاری و تعیین قیمت خودرو، شورای رقابت بوده و باید کارگروه قیمت گذاری خودرو تعیین تکلیف کند. با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه از معاونت حمل و نقل وزارت صنعت و شورای رقابت استعلام و مقرر شد در جلسات بعدی کارگروه قیمت گذاری درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» jp | ساعت ۲۰:۸ - ۱۴۰۲/۲/۳۱
0
0
پاسخ
جایگاه حسابداری بهای تمام شده در قیمت گذاری خودرو وسایر محصولات کجاست ؟ چرا تعیین قیمت اینقدر سخت است ؟ مگر از مهمترین قسمتهای هر واحد تجاری حسابداری آن واحد نیست ؟ تاکی باید در تعیین قیمت محصولات : تولید کننده به شورای رفابت . شورای رقابت به وزارت صمت . حسن به حسین و....... پاسکاری بشه آخر هم یه قیمتی به مردم فروخته بشود که نه تولید کننده راضی است و نه مصرف کننده و این وسط عده ای سودهای کلان بجیب بزنن و به ریش مردم شریف بخندند
خدایا این مسئولین رو به خودت میسپاریم بلکه به پیشگاه ت پاسخگو باشند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ