کد خبر: ۲۰۹۸۵۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲

دلیل اختلال جزئی در مشاهده بخشی از اطلاعات سایت TSETMC + توصیه
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مطرح کرد:

دلیل اختلال جزئی در مشاهده بخشی از اطلاعات سایت TSETMC + توصیه

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس با اعلام دلیل اختلال جزئی در مشاهده بخشی از اطلاعات سایت TSETMC ، توصیه کرد کاربران از مرورگری استفاده کنند که روی آن افزونه‌ای نصب نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روح اله دهقان درخصوص اختلال جزئی طی دوشنبه روی سایت TSETMC به سنا گفت: حدود یکسال بصورت مشترک از سایت قدیمی و جدید استفاده می‌شود. امروز با افزایش بار روی سایت جدید و ارسال مراجعات بیشتر، تغییراتی در ظاهر سایت و نحوه نمایش اطلاعات بوجود آمد. برخی فعالان از تغییرات در نحوه نمایش اطلاعات و تاخیر در بارگزاری گلایه داشتند.

وی افزود: بخشی از این مشکل ناشی از استفاده بازدیدکنندگان سایت TSETMC از افزونه‌های خاص مانند جمع‌آوری اطلاعات، خرید و فروش حقیقی و حقوقی، سهام شناور، ورود و خروج پول حقیقی و حقوقی و... است که خارج از شرکت مدیریت فناوری بورس تولید شده و با سایت جدید مطابقت ندارد. این افزونه ها توسط افراد و شرکت‌های بیرونی توسعه یافته و در دسترس شرکت مدیریت فناوری بورس نیست.

این مقام مسئول ادامه داد: از آنجا که اغلب این افزونه‌ها رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، بروز رسانی آنها با سایت جدید برای کاربران هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت و فقط احتمالاً چند روزی زمان خواهد برد تا افزونه‌ها با سایت جدید تطابق یابد. اگر توسعه‌دهنده افزونه‌ ها در دسترس نباشد، قاعدتاً بروز رسانی هم زمان بیشتری خواهد برد. البته این اختلال فقط در مشاهده بخشی از اطلاعات سایت TSETMC بود و اختلالی در هسته معاملات وجود نداشت.

دهقان به کاربران توصیه کرد از مرورگری استفاده کنند که روی آن افزونه‌ای نصب نیست و صرفاً اطلاعات سایت را بارگذاری می‌کند. بعضاً ممکن است نیاز به پاکسازی کش مرورگرها نیز وجود داشته باشد. همچنان بخشی از سایت قدیمی فعال است ولی عمده درخواست‌ها به سمت سایت جدید ارسال می‌شود. در صورت اختلال در سایت جدید، امکان استفاده کاربران از سایت قدیم فراهم خواهد شد. آدرس سایت قدیم و جدید تفاوتی باهم ندارند.

به گفته وی، معمولا با تغییر فناوری سایت‌ها، مدتی طول می کشد کاربران به سایت جدید عادت و از امکانات آن بهره‌برداری کنند. شرکت مدیریت فناوری بورس، بازخوردهای کاربران را جمع‌آوری کرده و تلاش می‌کند مشکل در سایت جدید حتماً برطرف شود تا بازدیدکنندگان با اطمینان خاطر از این سایت استفاده کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ