کد خبر: ۲۰۹۹۹۰
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۳/۶

برنامه های پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور شرکت ها،بانک ها و بیمه ها
از سه شنبه تا جمعه آینده برگزار می شود:

برنامه های پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی با حضور شرکت ها،بانک ها و بیمه ها

پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی از سه شنبه تا جمعه آینده با حضور شرکت های بورسی و فرابورسی، بانک ها و بیمه ها در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی حاجی‌وند مدیر روابط عمومی سازمان بورس در نشست شورای سیاست‌گذاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) اعلام کرد: این نمایشگاه بعد از غیبت دو ساله‌ به‌ علت کرونا از سه شنبه تا جمعه آینده (19 الی 19 خرداد) با حضور شرکت های بورسی و فرابورسی، بانک ها و بیمه ها در نمایشگاه بین المللی و طی ساعات 8 الی 15 برگزار می شود.

سرمایه‌گذاری غیرمستقیم یکی موضوعات تاکیدی سازمان بورس در این نمایشگاه بوده و پنل و میز خاصی برای مدیران سیاست‌گذار در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ترتیب داده‌ شده است. در حوزه سواد مالی کارگاه‌ها و مسابقاتی برگزار می شود.

مسائل حقوقی سهامداران مانند سوت‌زنی، شکایات و… هم با حضور همکاران حوزه حقوقی سازمان بورس، مطرح و میز مرکز پژوهش‌های سازمان هم فعال خواهد بود تا ضمن ارائه اقدامات، نظرات پژوهشی دریافت شود.

مجید عشقی رئیس سازمان بورس هم احتمالا یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه خواهد بود و روزانه یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان بورس در نمایشگاه حضور می یابد.

صالح سپاسدار مسئول اجرایی نمایشگاه صنعت مالی هم اعلام کرد: این نمایشگاه با رویکرد فرهنگسازی و افزایش سواد مالی و ثبت رکورد بزرگترین رویداد صنعت مالی برگزار می‌شود و در خاورمیانه هم بزرگترین رویداد صنعت مالی به حساب می‌آید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ