کد خبر: ۲۱۰۴۸۰
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲۵

برنامه دولت برای اصلاح ساعات کاری بانک ها و ... : از ۶ صبح تا ۱۴:۴۵
برای تابستان اعلام شد:

برنامه دولت برای اصلاح ساعات کاری بانک ها و ... : از ۶ صبح تا ۱۴:۴۵

رئیس سازمان اداری و استخدامی از ارائه لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری بانک‌ ها و ... در تابستان از ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، میثم لطیفی در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت از لایحه دولت برای اصلاح ساعات کاری خبر داد و گفت: طبق این لایحه دولت می‌تواند در شرایط خاص ساعات کاری را کاهش دهد.

وی افزود: اصلاحیه ای تحت عنوان لایحه به مجلس ارائه و در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد تا کاهش ساعت اداری در شرایط خاص بحرانی و مواردی مانند شرایط فعلی مجوز داشته باشد. قانون‌گذار تعیین کرده، زمان ساعت کاری کارکنان دولت باید ۴۴ ساعت در هفته باشد. اگر این موضوع تبدیل به طرح شود، می توان ساعت ها را متناسب با شرایط کاری و شرایط عمومی جامعه تغییر داد.

براساس آخرین اصلاحیه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس‌جمهور، ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون از نیمه خرداد تا نیمه شهریور از ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود. در متن نهایی مصوبه قبلی هیات وزیران ساعات آغاز به کار و خاتمه تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از نیمه خرداد تا نیمه شهریور هر سال از ساعت ۶ تا ۱۳ است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ