کد خبر: ۲۱۰۶۷۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۴/۱

قیمت اقلام سبد کالابرگ و مابه التفاوت نسبت به سال گذشته + جدول

قیمت اقلام سبد کالابرگ و مابه التفاوت نسبت به سال گذشته + جدول

جزئیات جدول اقلام غذایی کالابرگ الکترونیک و قیمت هر قلم غذایی با نرخ اردیبهشت سال قبل و جاری از سوی وزارت تعاون اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا با آغاز مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی کلیه خانوارهای دهک‌های اول تا سوم مشمول افزایش ۲۰ درصدی یارانه شدند. بر این اساس مبلغ ۸۰ هزار تومان در حساب سرپرستان خانوار واریز و با این شرط که هر نفر از اعضای خانوار ۳۲۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی را صرف خرید کالابرگ کند، امکان استفاده از ۸۰ هزار تومان واریزی برای آنها فراهم شد.

بر اساس این گزارش به موجب این طرح اعتبار کالابرگ برای همه یارانه‌بگیران از یک ماه قبل واریز شده اما برای سه دهک اول تا سوم که دهک کم‌درآمد به شمار می‌روند، علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان، ۲۰ درصد اعتبار اضافی به مبلغ ۸۰ هزار تومان واریز می‌شود. برای دهک‌های ۴ تا ۹ درآمدی صرفا اعتبار یارانه یک ماه زودتر واریز می‌شود که می‌توانند از فهرست کالاهای پیش‌بینی شده در طرح خرید کنند.
 
در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، بطری شیر کم چرب، پنیر، ماست پگاه،‌ مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر جهت عرضه به خانوارها پیش‌بینی شده که وزارت تعاون، فهرست جزئیات جدول اقلام غذایی طرح کالابرگ به مبداء اردیبهشت‌ ۱۴۰۱، قیمت همان کالا در سال جاری، مابه‌ التفاوت اقلام و جمع‌بندی کلی اقلام را جهت اطلاع خانوارها اعلام کرد.
 
 
قیمت اقلام سبد کالابرگ
 
جمع کل قیمت سبد کالابرگ در اردیبهشت سال گذشته مبلغ ۴۳۹.۶ هزار تومان بوده که الآن به نرخ روز ۸۴۶.۶ هزار تومان رسیده و مابه التفاوت آن حدود ۴۰۷ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد.
 
بر اساس پوشش کامل سه دهک اول درآمدی و تحقق حمایت‌های دولت برای تأمین سبد غذایی خانوارها از روز دوشنبه ۲۹ خرداد سال‌ جاری، افزایش اعتبار برای هر سه دهک اعمال شد.
 
همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار، برنامه شبکه ملی اعتبار شما به نشانی shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ