کد خبر: ۲۱۰۸۳۸
۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۴/۶

مهدی امینی عضو هیات مدیره انجمن صنایع غذایی شد

مهدی امینی عضو هیات مدیره انجمن صنایع غذایی شد

عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر با آرای مجمع عمومی، عضو هیات مدیره انجمن علوم صنایع غذایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی امینی درجلسه مجمع سالانه نوبت اول انجمن علوم و صنایع غذایی برای چهار سال آینده به عنوان عضو اصلی هیات مدیره انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، امینی که پرورش یافته مکتب اقتصادی مرتضی سلطانی است با درآمیختن علم و عمل و در سایه کسب تجربیات ذی قیمت در عرصه تولید و کارآفرینی اکنون عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر است و با کسب آرای اعضای انجمن علوم و صنایع غذایی به عنوان عضو منتخب هیات مدیره انجمن علوم وصنایع غذایی معرفی شد.

همچنین محمد حسین عزیزی ، منوچهر وثوقی ، محمد حسینی ، ایرج شریفی آل آقا و احمد فتح الهی به عنوان دیگر اعضای این هیات انتخاب شدند. انجمن علوم و صنایع غذایی بنا به ضرورت ایجاد تشکلی در بخش صنایع غذایی در سال ۱۳۶۴ با همفکری و همت تعدادی از اساتید، متخصصین و مسئولان مرتبط بخش‌های دولتی و خصوصی انجمن علوم و صنایع غذایی پایه‌ریزی شد.

همکاری، همیاری و اعتقاد اعضاء بویژه در بخش‌های صنعت و دانشگاه موجب تعالی این انجمن شد. به‌نحوی‌که این تشکل با انجام خدماتی در عرصه صنعت غذا به‌عنوان یک مرجع غیردولتی مورد اعتماد مسئولان مرتبط با آن اعم از سازمان‌های دولتی، بخش صنعت، متخصصین و سایر دست‌ اندرکاران شناخته می‌شود. تلاش برای همگام کردن صنعت غذای ایران با فناوری روز دنیا و آشنایی متخصصین و صاحب‌نظران از اهداف این انجمن است.

تلاش برای حمایت از گروه‌ها و صنایعی که در این عرصه فعالیت دارند، تلاش برای برقراری ارتباط و ایجاد تشکل میان شرکت های صنعتی، متخصصین، کارشناسان، اساتید، اندیشمندان و دانشجویان مرتبط و تلاش برای اطلاع‌رسانی تمامی اعضای خانواده صنایع غذایی از تحولات و همه آنچه که در صنعت غذا رخ می‌دهد از اهداف تعریف شدن انجمن علوم و صنایع غذایی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
برچسب ها
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ