کد خبر: ۲۱۲۲۴۴
۰:۰ - ۱۴۰۲/۴/۲۱

مانده بدهی ۲۹.۲ میلیاردی شرکت شیمیایی با بانک تسویه شد

مانده بدهی ۲۹.۲ میلیاردی شرکت شیمیایی با بانک تسویه شد

شرکت شیمیایی و دارای صف خرید، مانده بدهی ۲۹.۲ میلیارد تومانی تسهیلات به بانک پارسیان را تسویه کرد و درخواست رفع بازداشتی اموال داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی که در جریان معاملات سه شنبه با رشد 2.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو بوده از تسویه مانده بدهی تسهیلات 29.2 میلیارد تومانی به بانک پارسیان و بخشودگی 4.9 میلیارد تومانی جرایم و درخواست رفع بازداشتی اموال خبر داد.

بر اساس ایین گزارش، حسن آجودانیان مدیرعامل "شمواد" پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر تسویه بدهی تسهیلات بانک پارسیان اعلام کرد: بعد از مکاتبات و پیگیری‌های مکرر، مقرر شد مانده بدهی تسهیلات دریافتی از بانک پارسیان طی ۳۰ قسط پرداخت و تسویه شود که بر این اساس ۲۵ اسفند تقسیط بدهی نهایی و توسط نمایندگان معرفی شده بانک و شرکت دی ام تی امضا شد.

۲۰ تیر ماه بعد از سه ماه واریزی اقساط شرکت نسبت به تسویه حساب با بانک پارسیان به صورت قبل از موعد و سررسید اقدام کرد و با توجه به تقسیط بدهی امضا شده این شرکت هیچ گونه بدهی به بانک پارسیان نداشته و ندارد.

نامه درخواست رفع بازداشتی اموال و دارایی‌های مربوط به زمین‌ها و ویلاهای شرکت واقع در دهکده تفریحی عمران زاینده رود (چادگان) بلافاصله بعد از تسویه حساب به بانک زده شده که پیگیری‌های لازم بابت دریافت نامه رفع بازداشتی جهت ارائه به واحد اجرای احکام مدنی دادگستری در دست اقدام است و بلافاصله بعد از دریافت نامه رفع بازداشتی، شفاف سازی آن نیز صورت خواهد پذیرفت.ضمناً با توجه به پرداخت اصل بدهی فوق مبلغ ۴.۹ میلیارد تومان بخشودگی جرایم شامل حال شرکت شده است.
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ