کد خبر: ۲۱۲۳۰۹
۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۴/۲۴

مجوز گرانی ۷۲ تا ۸۳ درصدی فروش یک قطعه سه خودرو سایپا صادر شد
برای نیمه نخست سال:

مجوز گرانی ۷۲ تا ۸۳ درصدی فروش یک قطعه سه خودرو سایپا صادر شد

زیرمجموعه سایپا مجوز افزایش ۷۲ تا ۸۳ درصدی نرخ فروش میل لنگ خودروهای شاهین، تیبا و نیسان را از مگاموتور برای نیمه نخست سال گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نصیر ماشین از افزایش 72 تا 83 درصدی نرخ فروش میل لنگ شاهین، تیبا و نیسان از سوی شرکت مگاموتور برای نیمه نخست سال خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.

بر اساس این گزارش، "خنصیر" اعلام کرد: با توجه به تلاش ها جهت درخواست افزایش قیمت (ماشینکاری)از گروه مگاموتور که شامل میل لنگ شاهین،تیبا و نیسان بود، افزایش قیمت از ابتدای سال جاری اخذ شد. درصد افزایش قیمت با توجه به آخرین نرخ برای میل لنگ تیبا معادل 83 درصد ارزش ماشینکاری است.

برای سایر انواع میل لنگ ها نیز بصورت متوسط بیش از 72 درصد است. از آنجایی که تامین قطعه خام به عهده شرکت مگاموتور است،شرکت مزبور نیز بهای میل لنگ های خام را نیز افزایش داده که به بهای ماشینکاری در زمان فروش افزوده می شود. 

این توافق برای 6 ماهه اول سال است و چنانچه در هزینه های تولید تغییرات اثرگذاری به لحاظ نهاده های تولید اتفاق بیفتد ،مراتب از خودروسازان درخواست می شود. در خصوص میل بادامک تیبا و یورو 4 نیز تاکنون توافقی صورت نگرفته و چنانچه توافقی انجام پذیرد به اطلاع سهامداران رسانیده می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ