کد خبر: ۲۱۲۸۶۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۱۴

سهام دولت در صنعت خودرو واگذار می شود اما با عدم تکرار خاطرات تلخ
سخنگوی دولت:

سهام دولت در صنعت خودرو واگذار می شود اما با عدم تکرار خاطرات تلخ

سخنگوی دولت با اشاره به ورود جدی به واگذاری باقیمانده سهام در صنعت خودرو گفت: شناسایی خریداران صاحب صلاحیت انجام شده تا خاطرات تلخ خصوصی سازی تکرار نشود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی با اشاره به گلایه ها از وضعیت صنعت خودروسازی در دانشگاه بهشتی گفت: گلایه های صنعت خودرو مثل گلایه های به حق دیگر، معضلات روی زمین مانده بلند مدت چند ده ساله است و نسخه های درمان کوتاه مدت و لحظه ای ندارد. طبیعتاً انتظار می رود دولت در گذر زمان این صنعت را به مسیری هدایت کند که این معضل برطرف شود.

وی افزود: دولت دو اقدام کلان برای ساماندهی صنعت خودرو در دستور کار قرار داد. یک مسیر میان مدت خارج کردن دولت از صنعت خودرو به عنوان بازیگر و مجری و نه به عنوان تنظیم گر و حکمران بود. دولت برای اولین بار با جدیت به این موضوع ورود کرد تا صنعت خودرو بصورت کامل واگذار شود و هیچ سهمی در این صنعت نداشته و فقط قاعده گذار باشد.

بهادری جهرمی ادامه داد: یکی از اصلی ترین گزینه ها در این صنعت که منجر به کاهش بهره وری شده ،مدیریت دولتی است. در این راستا، مراحل کارشناسی، قیمت گذاری مناسب و شناسایی خریداران صاحب صلاحیت انجام شده تا فردا خاطرات تلخ خصوصی سازی اصل 44 همانند دشت مغان ها و هفت تپه ها تکرار نشود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ