کد خبر: ۲۱۴۲۰۱
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۷/۱

واکنش سازمان حمایت درباره تعلل در صدور حکم محکومیت یک خودروساز

واکنش سازمان حمایت درباره تعلل در صدور حکم محکومیت یک خودروساز

سازمان حمایت به اظهارات سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تعلل در صدور حکم محکومیت خودروساز متخلف واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادق سلطانی مدیر حقوقی سازمان حمایت در واکنش به اظهارات رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص تعلل در صدور حکم نهایی برای محکومیت یک شرکت خودروساز به دلیل عدم دریافت نظر کارشناسی سازمان حمایت اعلام کرد: پس از انعکاس تخلف شرکت خودروساز از طریق این سازمان در سال 1401 به سازمان تعزیرات حکومتی و محکومیت از سوی شعب ویژه تعزیرات، شرکت خودروساز به رای صادره اعتراض می‌کند.

سازمان حمایت نیز در راستای اجرای عدالت و بررسی دقیق کارشناسی پس از دریافت لایحه دفاعیه شرکت خودرو ساز از سوی شعبه تجدیدنظر تعزیرات در فروردین ماه مراتب را در دستور کار قرار داد و ضمن استعلام نکات مورد ادعای شرکت از مراجع ذیربط و بررسی دقیق موضوع در حوزه‌های کارشناسی، نظارتی و قیمت سازمان، موارد را جمع بندی و نهایتا پاسخ طی نامه 28 تیر به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام می‌شود.

با استعلام دوباره اداره کل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی در شهریور ماه مجدداً پاسخ این سازمان طی نامه 20 شهریور به اداره کل منعکس می‌شود. همه اقدامات کارشناسی در ارتباط با این شرکت از سوی این سازمان به اتمام رسیده و پرونده بازی در این خصوص وجود ندارد و صدور رای نهایی از سوی شعب ویژه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی در انتظار است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ