کد خبر: ۲۱۴۵۰۱
۰:۰ - ۱۴۰۲/۷/۱۳

طرح کنگره آمریکا برای ممنوعیت سفر با گذرنامه آمریکایی به ایران و برعکس

طرح کنگره آمریکا برای ممنوعیت سفر با گذرنامه آمریکایی به ایران و برعکس

طرح ممنوعیت سفر با گذرنامه آمریکایی به ایران از سوی دو نماینده ارایه شده تا شاید محدودیت های گسترده برای سفر و جلوگیری از حضور مقامات ایرانی، وضع شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، طرحی دوحزبی به مجلس نمایندگان آمریکا ارائه شده که بر اساس آن به دلیل آنچه که جلوگیری از گروگان گیری اتباع آمریکایی از سوی ایران خوانده شده، سفر اتباع با گذرنامه آمریکایی به ایران ممنوع می شود.

بر اساس این گزارش این طرح که توسط جو ویلسون جمهوریخواه رییس کمیته فرعی خاورمیانه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان و جارد مسکوویتز دموکرات به طور مشترک ارایه شده پس از توافق اخیر دولت بایدن با ایران برای آزاد کردن زندانیان و رفع انسداد از 6 میلیارد دلار ارایه شده که مورد انتقاد شدید نمایندگان اسراییل در کنگره آمریکا قرار گرفت.

این طرح در صورت تصویب ، دولت بایدن را ملزم می‌کند تا راهبردی برای جلوگیری از گروگان‌گیری اتباع آمریکایی، تدوین و به کنگره ارایه کند و شامل شناسایی مجازات‌ها برای بازداشت غیرقانونی و گروگان‌گیری، شناسایی سیاست‌های واضح دولت واشینگتن برای جلوگیری از پرداخت باج و جزییات برنامه ها و راهبرد واشنگتن برای هماهنگی با متحدان و شرکا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ