کد خبر: ۲۱۴۵۲۲
۹:۵ - ۱۴۰۲/۷/۱۵

ورود سامانه جدید و آغاز بارش های گسترده از دوشنبه/ کاهش ۱۰ درجه دما
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه جدید و آغاز بارش های گسترده از دوشنبه/ کاهش ۱۰ درجه دما

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد با ورود سامانه بارشی از دوشنبه، بارش‌های گسترده در غرب و شمال غربی آغاز و دما ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز شنبه تا ظهر دوشنبه، آسمان اکثر استان ها صاف و آرام بوده و دمای هوا در استان های شمالی افزایش نسبی خواهد داشت اما از اوایل شب دوشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و گیلان، افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و دما ۸ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

براساس این گزارش، سه شنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی در برخی مناطق شمال غرب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران، رگبار باران و وزش باد گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود همچنین در سواحل دریای خزر وزش باد شمالی و ابرناکی همراه با بارش و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

طی این روز در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش شدت خواهد داشت و در ارتفاعات اردبیل بارش برف دور از انتظار نیست. چهارشنبه بارش در سواحل شمالی ادامه خواهد داشت و در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان قزوین، البرز و تهران،  ابرناکی وزش باد و رگبار باران رخ می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ