کد خبر: ۲۱۶۱۷۱
۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۸/۹

رقم فروش سال جاری و آینده شرکت با بهره برداری از پروژه خط تولید جدید

رقم فروش سال جاری و آینده شرکت با بهره برداری از پروژه خط تولید جدید

شرکت نیان الکترونیک با بهره برداری از پروژه خط تولید جدید، رقم فروش سال جاری و آینده را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت نیان الکترونیک از بهره برداری پروژه خط تولید موتور درایو یکپارچه با ظرفیت 100 هزار دستگاه در سال و پیش بینی افزایش میزان فروش سال جاری و آینده خبر داد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "نیان" اعلام کرد: از خط تولید موتور درایو یکپارچه پربازده با ظرفیت 100 هزار دستگاه در سال در یک نوبت بهره برداری  شد. زمان شروع پروژه 8 آبان سال 1400 بود که پس از 24 ماه به بهره برداری رسید. بهای تمام شده طرح بالغ بر 31.5 میلیارد تومان است.

با اجرای این پروژه، موتور – درایو یکپارچه پربازده به عنوان محصولی فناورانه و نوآورانه به سبد محصولات های تک شرکت نیان افزوده می شود. این محصول تولیدی، تنها موتور درایو (اینورتر) یکپارچه موجود در بازار داخل با IP55، دارای قابلیت جایگزینی با موتورهای فرسوده پر مصرف قبلی و با بالاترین رده مصرف انرژی A+ است.

با توجه به زیر ساخت تعبیه شده پیش بینی می شود 300 میلیارد تومان تا انتهای سال و 700 میلیارد تومان در سال اول بهره برداری از محل فروش انواع توان های این محصول به فروش این شرکت اضافه شود. این طرح جزو پروژه های ملی با اولویت بسیار بالا است و نهادهای مختلف حاکمیتی از اجرای این پروژه حمایت می کنند.

به گونه ای که با اجرای این طرح، گام مهمی در حل مشکل قطعی برق با کاهش مصرف برق در محل مصرف با حداقل هزینه مورد نیاز برداشته خواهد شد. از طرفی این شرکت با استناد به اهمیت این پروژه در حال ایجاد زیر ساخت های توسعه ای برای افزایش ظرفیت تولید سالانه از 100 به 400 هزار دستگاه در سال محل شهرک صنعتی چناران با قابلیت دریافت معافیت مالیاتی مناطق کمتر توسعه یافته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ