کد خبر: ۲۱۶۶۱۰
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۸/۲۴

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با ثبت فروش۳۰۰ وانت و رقابت یک درصدی
در دو نوبت رقم خورد:

نتیجه عرضه امروز خودرو در بورس کالا با ثبت فروش۳۰۰ وانت و رقابت یک درصدی

نتیجه عرضه امروز ۳۰۰ وانت کارا تک و دو کابین در بورس کالا با ثبت فروش کلیه خودروها و میانگین قیمت ۴۳۸.۴ و ۴۶۵.۲ میلیون تومان همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز 200 دستگاه وانت کارا تک کابین و 100 دستگاه وانت کارا دو کابین متعلق به بهمن موتور با موعد تحویل 23 دی در بورس کالا عرضه شود.

بر اساس این گزارش، میزان پیش دریافت خرید 10 درصد تعیین شده بود و هر کد ملی صرفاً امکان ثبت سفارش یک دستگاه خودرو و هر شناسه ملی امکان ثبت سفارش حداکثر سه دستگاه خودرو را داشت.

در نخستین نوبت با عرضه 200 دستگاه وانت کارا تک کابین به قیمت پایه 433.2 میلیون تومان و ثبت تقاضای 345 دستگاهی ، محصول با میانگین قیمت 438.4 میلیون تومان و با رقابت بسیار ناچیز یک درصدی معامله شد.

قیمت نهایی وانت کارا تک کابین به رنگ سفید، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 9.6 میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

در دومین نوبت با عرضه 100 دستگاه وانت کارا دو کابین به قیمت پایه 460.9 میلیون تومان و ثبت تقاضای 178 دستگاهی ، محصول با قیمت میانگین 465 میلیون و 285 هزار تومان و با رقابت ناچیز یک درصد به فروش رفت.

قیمت نهایی وانت کارا دو کابین به رنگ سفید، قیمت کشف شده روی تابلوی بورس کالا به اضافه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 14.2 میلیون تومان سایر هزینه‌های مربوط به پلاک، بیمه و شماره‌گذاری است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ