کد خبر: ۲۱۷۰۹۹
۰:۱ - ۱۴۰۲/۹/۱۳

توضیح رسمی
پیرو درخواست سازمان بورس اعلام شد:

توضیح رسمی "فولاد" درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها

شرکت فولاد مبارکه با بررسی کارشناسی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، اطلاع رسانی را به بعد تصویب هیات مدیره و اخذ تاییدیه ها موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فولاد مبارکه که در جریان معاملات دیروز با رشد 5.3 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شده از بررسی کارشناسی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و اطلاع رسانی پس از تصویب هیات مدیره و اخذ تاییدیه ها خبر داد.

بر اساس این گزارش، مهدی کویتی معاون اقتصادی و مالی "فولاد" پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی، برخی رسانه‌ها و درخواست سازمان بورس مبنی بر بررسی تجدید ارزیابی دارایی‌ها، اعلام کرد: این موضوع در حال بررسی کارشناسی بوده و به محض تهیه گزارش‌های مربوطه، تصویب هیات مدیره شرکت و اخذ تاییدات مورد نیاز، اطلاع رسانی به سهامداران انجام خواهد پذیرفت.

یک مقام آگاه هم با اعلام قطعی بودن افزایش سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه از محل سود انباشته درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها به بورس پرس گفت: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های استهلاک ناپذیر باید در یک طبقه و یک بار انجام شود که با توجه به اینکه حجم عمده سرمایه گذاری ها در شرکت های غیربورسی بوده، نیازمند زمان حداقل 5 تا 6 ماهه است.

از سوی دیگر بررسی کارشناسی از تجدید ارزیابی زمین هم زمانبر بوده و به حدود 6 ماه زمان نیاز دارد. ممکن است این موضوع به دلیل لزوم بررسی های کارشناسی و ... به اوایل سال آینده موکول شود. بنابراین فعلا" قطعیتی در مورد زمان و درصد افزایش سرمایه که برخی 400 تا 1000 درصد اعلام کرده اند، وجود ندارد و باید منتظر گزارش حسابرس و کارشناسان بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ