کد خبر: ۲۱۷۵۹۰
۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲

تکذیب قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی فاقد بیمه از اول دی

تکذیب قطع سهمیه بنزین خودروهای شخصی فاقد بیمه از اول دی

سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ و نقل و سوخت با اشاره به اینکه کارت سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث صادر نمی‌شود، گفت: سهمیه سوخت ناوگان حمل‌ و نقل عمومی فاقد بیمه، قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا احمدی فینی با اشاره به اینکه طبق ماده 48 قانون بیمه برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند کارت سوخت صادر نمی شود، گفت: برنامه‌ریزی برای عدم تخصیص سهمیه سوخت به این خودروها با اولویت ناوگان حمل و نقل عمومی در جریان بوده و اجرا خواهد شد.

وی افزود:‌ پس از اجرای ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث در بخش ناوگان نفت گازسوز از حدود یک ماه پیش، برنامه‌ریزی برای نحوه اجرای این قانون در بخش ناوگان بنزین سوز آغاز شد. با اجرای این قانون در بخش خودر‌وهای سنگین، بیش از 50 درصد رانندگان ناوگان سنگین اقدام به تمدید بیمه شخص ثالث کردند که منافع بسیاری به همراه داشت.

احمدی فینی با تکذیب قطع سهمیه بنزین خودروهای فاقد بیمه از اول دی، توضیح داد: طبق پیشنهاد کارگروه راهبری اجرای ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث، مقرر شده گام اول اجرای طرح در بخش ناوگان بنزین سوز از ابتدای دی ضمن اطلاع رسانی به تمام دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه به مدت یک ماه از حوزه ناوگان عمومی سواری با هماهنگی اتحادیه تاکسیرانی و سازمان های مربوطه، انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ