کد خبر: ۲۱۷۷۷۷
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۷

خط و نشان جدید ایران خودرو برای سازمان استاندارد و مشتریان

خط و نشان جدید ایران خودرو برای سازمان استاندارد و مشتریان

ایران‌خودرو اعلام کرد: در صورت عدم تمدید مجوزهای سازمان ملی استاندارد برای تولید هر گروه از محصولات، نسبت به توقف خط و جایگزینی با محصول دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران‌خودرو با تاکید بر الزام اجرای استانداردهای 85 گانه در محصولات اعلام کرد: تمامی محصولاتی که دارای استاندارد هستند در حال فراخوان تکمیل وجه برای مشتریان بوده و سایر خودروها نیز در صورت تمدید مجوز سازمان ملی استاندارد و ادامه تولید، فراخوان خواهند شد.

بر اساس این گزارش در صورت عدم تمدید مجوزهای سازمان ملی استاندارد برای تولید هر گروه از محصولات، نسبت به توقف خط و جایگزینی با محصول دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد. مثلا در زمان حاضر مشتریان پژو207 دستی امکان تحویل خودروها را نداشته و طبق نظر ایران خودرو باید پژو 207 جدید را خریداری کنند که در این شرایط خریدار باید 150 میلیون تومان پول بیشتری بپردازد.

علاوه بر این تبدیل اجباری تارا دستی ساده به تاراv1پلاس نیز باعث نارضایتی مردم شده و تاکنون هیچ مرجعی از جمله سازمان حمایت پاسخی به این موضوع نداد. خودرو راناپلاس مشمول این تبدیل اجباری شده و افرادی که سال گذشته برای خرید راناپلاس ثبت‌نام کردند اکنون باید خودروی راناپلاس ارتقایافته را با مابه التفاوت ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کنند.

این گونه اقدام ایران‌خودرو در الزام مشتریان به تغییر خودرو در حالی انجام می‌شود که باید براساس قانون متعهد به قرارداد با مشتری بوده و بهانه‌ای برای عدم‌تحویل خودرو نداشته باشند اما بهانه استانداردهای 85گانه باعث شده مشتری در شرایطی قرار گیرد که یا خودروی جدید را بخرد یا خودرویی به فرد تعلق نمی‌گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ