کد خبر: ۲۱۸۰۳۹
۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷

"وسپهر" درباره ابهام در واگذاری ۱.۹ میلیارد سهم بانک صادرات توضیح داد

سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در خصوص ابهام در واگذاری ۱.۹ میلیارد سهم "وبصادر" دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در خصوص ابهامات واگذاری 1.9 میلیارد سهم "وبصادر" دست به شفاف سازی زد و با توقف یک ساعته نماد، آماده بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "وسپهر" پیرو ابهامات مطروحه در فضای مجازی پیرامون واگذاری بخشی از سهام "وبصادر"، اعلام کرد: از ابتدای سال 1401 تا کنون و در مقاطع مختلف نسبت به انتشار 5 نوبت اطلاعیه عرضه سهام به صورت عمده جهت واگذاری یک جای کل سهام تحت تملک "وبصادر" اقدام شد که با توجه به عدم وجود متقاضی نتیجه‌ای حاصل نشد.

در راستای اجرای تکلیف قانونی واگذاری سهام به صورت بلوک‌های خرد به متقاضیان خرید در دستور کار قرار گرفت. به نحوی که میزان سهامداری از ابتدای سال 1401 تاکنون بیش از 3 درصد کاهش یافت. با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت خروج کامل از سهامداری "وبصادر" تا پایان سال، حدود 1.9 میلیارد سهم 10 دی به صورت بلوکی و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل های ذیربط به صورت نقدی واگذار شد که سود حاصل از واگذاری 129 میلیارد تومان بود.

 پیش بینی می‌شود بخش عمده‌ای از سهام موجود نیز طی فرایند فوق به سایر متقاضیان خرید و سهامداران بانک صادرات به صورت نقدی واگذار شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ