کد خبر: ۲۲۰۵۶۸
۱۳:۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۴

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری خواهان لغو دستورالعمل جدید وزارت نفت شد
با ارسال نامه به وزیر:

دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری خواهان لغو دستورالعمل جدید وزارت نفت شد

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری در نامه به وزیر نفت، ضمن درخواست لغو دستورالعمل مربوط به پالایشگاه ها، پیشنهاد داد چنین مواردی در برنامه‌های بلندمدت پیش‌بینی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رویه جدید و مخرب وزارت نفت در محاسبه قیمت خوراک و فرآورده های پالایشگاه ها در حالی موجب ریزش قیمت ها و شاخص بورس و تشدید بی اعتمادی سرمایه گذاران به آینده صنایع و نگرانی سهامداران از آینده و... شده که رسول سعدی دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران در نامه ایی به جواد اوجی وزیر نفت به این رویداد مهم، واکنش نشان داد.

براساس این گزارش، وی با اشاره به دستورالعمل اخیر وزارت نفت مبنی بر تغییر روش محاسبه قیمت خوراک تحویلی و فراورده‌های دریافتی از شرکت‌های پالایش نفت داخلی و مجتمع‌های پتروشیمی و اعمال آن از ابتدای سال 1402، ضمن درخواست لغو این دستورالعمل، اعلام کرد: پیشنهاد می شود مواردی از این دست در برنامه‌های بلندمدت مانند برنامه‌های توسعه پیش‌بینی شود تا با کاهش عدم‌ اطمینان ناشی از تعدد تصمیمگیری‌های ناگهانی، فعالان اقتصادی در فضایی پیش‌بینی‌پذیر به سرمایه‌گذاری مولد اقدام و موجبات رشد و توسعه را فراهم کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ