کد خبر: ۲۲۰۶۰۱
۹:۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۵

حضور شرکت دانش بنیان زرگرین در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد

حضور شرکت دانش بنیان زرگرین در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد

شرکت دانش بنیان زر گرین در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد از ۴ تا ۷ بهمن ماه، حضور فعال و چشمگیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت دانش بنیان زر گرین که از زیر مجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر و تنها تولید کننده کود ارگانیک از پایه غلات است در نوزدهمین نمایشگاه کشاورزی مشهد که از ۴ تا ۷ بهمن ماه در محل نمایشگاه های دائمی این شهر برگزار شده، حضور فعال و چشمگیری دارد.

بر اساس این گزارش، زرگرین عضو رسمی انجمن تولید کنندگان کود ایران است که ضمن تولید و عرضه انواع کودهای آلی ویژه به بخش کشاورزی، تاییدیه معتبرترین مرجع گواهی ارگانیک انحادیه اروپا در سوئیس را دارد و به کشورهای مختلف نیز کودهای آلی تولیدی را صادر می کند.

کودهای زرگرین حاوی مقادیر قابل قبولی از اسیدهای آمینه هستند که نخستین بار در ایران بر پایه غلات و سلول های بنیادی تولید شده و داخل را از واردات این محصولات بی نیاز کرده است.

در این نمایشگاه که با استقبال قابل توجه فعالان بخش کشاورزی همراه است، بزرگترین شرکت های تولیدکننده نهاده های کشاورزی، ماشین آلات ، کود و سم و شرکت های کشت و صنعت و بویژه شرکت‌های دانش بنیان  از داخل حضوری موثر دارند.

استفاده کشاورزان از محصولات ارگانیک  زرگرین باعث شده ضمن کاهش هزینه های کشاورزی ،شوری زدایی، کم کردن مصرف آب، سرعت بخشی به روند رشد گیاه، افزایش تناژ در هکتار، بهبود قابل توجه محصول را نیز به دنبال داشته باشد.

محصولات زر گرین علاوه بر رفع نیاز داخل به کودهای آلی و آمینو اسید ضمن کمک به تامین امنیت غذایی در داخل در مسیر صادرات به کشورهای مختلف نیز قرار گرفته است.

کارشناسان شرکت دانش بنیان زرگرین در غرفه شماره ۲۲ سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده حضور علاقه مندان صنعت کشاورزی هستند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ