کد خبر: ۲۲۰۶۰۵
۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۷

بارش برف و باران چند روزه در اغلب نقاط ایران و وضعیت جاده‌های ۲۲ استان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش برف و باران چند روزه در اغلب نقاط ایران و وضعیت جاده‌های ۲۲ استان

سازمان هواشناسی از امروز تا چهارشنبه برای اغلب نقاط ایران، برف و باران پیش بینی کرد و وضعیت جاده‌های ۲۲ استان هم اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نیمه غربی ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی برخی مناطق جنوبی و استان‌های واقع در شمال شرق و شرق و سواحل غربی دریای خزر سامانه بارشی فعال خواهد بود.

بر اساس این گزارش، فردا بارش در شمال غرب، غرب ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، کاهش یافته و در سواحل دریای خزر و شمال شرق با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت. همچنین طی این روز در جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

دوشنبه نیز در استانهای ساحلی دریای خزر و شمال غرب بارش و در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار پیش بینی می‌شود. سه شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب بارش در غرب شمال غرب و سواحل ادامه داشته و چهارشنبه ضمن تقویت سامانه بارشی در غرب به مناطقی از مرکز و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز و زاگرس نیز کشیده خواهد شد.

امروز در مرکز شرق جنوب شرق و شمال غرب و فردا در مرکز شرق و شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه در مناطق مرکزی افزایش سرعت باد گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ها هم با اشاره به تردد روان در محورهای شمالی و بارش برف و باران در جاده‌های ۲۲ استان، اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروز کوه، آزاد راه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت ( رفت و برگشت) روان است. محورهای چالوس ، هراز و آزاد راه تهران - شمال دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

در آزاد راه قزوین-کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل کلاک تا وردآورد و محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک نیمه‌سنگین و در آزادراه ساوه تهران حدفاثل نسیم شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

جاده‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، زنجان، قزوین، کردستان، مازندران، مرکزی، تهران، همدان، قم، لرستان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، فارس، ایلام، کرمانشاه و خوزستان هم بارانی و برفی است.

 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ