کد خبر: ۲۲۰۸۵۴
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

صادرات مقاطع طویل و تخت فولادی ۵.۹ و ۴ درصد کمتر شد
طی ۱۰ ماه سال:

صادرات مقاطع طویل و تخت فولادی ۵.۹ و ۴ درصد کمتر شد

در ۱۰ ماه سال بالغ بر ۱.۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تن مقاطع طویل و تخت فولادی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه قبل کاهش ۵.۹ و ۴ درصدی داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق آمارها در ۱۰ ماه سال بالغ بر ۱.۲ میلیون تن مقاطع طویل فولادی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه قبل کاهش ۵.۹ درصدی داشت.

بر اساس این گزارش، صادرات مقاطع طویل فولادی شامل ۸۲ هزار تن تیرآهن، ۹۹ هزار تن نبشی، ناودانی و سایر مقاطع و یک میلیون و ۳۹ هزار تن میلگرد بود که نسبت به قبل به ترتیب افزایش ۱۳.۹ و ۱۵.۱ و کاهش ۹ درصدی نشان می‌دهد.

همچنین ۲۴۶ هزار تن مقاطع تخت فولادی صادر شد که کاهش ۴ درصدی داشت و شامل ۱۹۸ هزار تن ورق گرم، ۴ هزار تن ورق سرد و ۴۱ هزار تن ورق پوشش دار بود که به ترتیب بیانگر رشد ۱۶ و کاهش ۷۳.۳ و ۳۷.۹ درصدی است.

مجموع صادرات محصولات فولادی هم به ۱.۴ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل، افت ۵.۵ درصدی نشان می‌دهد.

در این میان، ۳ میلیون و ۶۰ هزار تن شمش فولادی صادر شد که بیانگر افزایش ۷.۷ درصدی است و شامل ۲.۱ میلیون تن بیلت و بلوم و ۹۱۷ هزار تن اسلب می شود که به ترتیب کاهش ۰.۰۵ و افزایش ۳۱.۸ درصدی داشت.

۳۱۹ هزار تن آهن اسفنجی هم صادر شد که شامل ۸۵۵ و ۵۲۴ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن با افزایش ۶۶.۷ و ۶۸۲.۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه قبل بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ